۱۴۰۳.۰۷.۱۴

سرپرست امور سینمایی بهمن سبز اصفهان، گفت: مؤسسه بهمن سبز به عنوان بزرگترین زنجیره سینمایی کشور از امروز ۱۴ مهرماه با ۱۵ سالن و ۲۲۴۱ صندلی میزبان سی‌وششمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان ایران است.

به گزارش روابط عمومی حوزه هنری انقلاب اسلامی، سیدعلی حسینی خالدی، سرپرست امور سینمایی بهمن سبز استان اصفهان در رابطه با میزبانی از سی‌وششمین جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان ایران، گفت: مؤسسه فرهنگی تبلیغاتی بهمن سبز در راستای همکاری با نهادهای فرهنگی و هنری کشور با پردیس‌های سینمایی ساحل و چهارباغ و سینما فلسطین میزبان مردم و هنرمندان حاضر در این دوره از جشنواره فیلم کودکان و نوجوانان ایران در اصفهان است.

وی با تأکید بر آمادگی کامل سینماها برای میزبانی، اظهار داشت: مؤسسه بهمن سبز به عنوان بزرگترین متولی زنجیره‌ سینمایی کشور اکنون با در اختیار گذاشتن پردیس سینمایی ساحل با ۹ سالن و ظرفیت ۱۰۰۵ صندلی، پردیس سینمایی چهارباغ با ۵ سالن و ظرفیت ۷۴۸ صندلی و سینما فلسطین با یک سالن و ظرفیت ۴۸۸ صندلی که دارای مدرن‌ترین امکانات فنی سینمایی کشور نیز هستند، شرایط مناسبی را برای این جشنواره بین‌المللی ایجاد می‌کند و امیدواریم خاطره‌ای خوب برای کودکان و نوجوان عزیز بسازیم.

حسینی تصریح کرد: جشنواره بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان از امروز ۱۴ مهر ماه ۱۴۰۳ در اصفهان فعالیت خود را آغاز می‌کند و تا پایان هفته نیز ادامه دارد. همچنین بنده و همکارانم در امور سینمایی بهمن سبز استان اصفهان نیز تلاش کردیم در کنار دبیرخانه جشنواره، شرایط خوبی را برای برگزاری هرچه بهتر این رویداد مهم هنری ایجاد نماییم.

لازم به ذکر است، مؤسسه فرهنگی تبلیغاتی بهمن سبز به عنوان مجموعه بهره‌بردار سینماهای حوزه هنری دارای ۶۲ سینمای فعال با ۲۰۰ سالن و ظرفیت۳۴۰۰۰ صندلی، بزرگترین زنجیره سینمایی کشور است و هرساله یکی از مهم‌ترین میزبانان جشنواره‌های سینمایی است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha